2015年1月24日土曜日

Meet up, Outfit & Presents from Japan!^^



Hi-Hi!


לא עידכנתי כבר יותר מידיי זמן כי היה כל כך הרבה מה לעשות בלימודים והעבודה והכל~
אני ממש שמחה שנהיה קצת יותר חם בחוץ, בקרוב סופסוף אוכל להתלבש נורמלי ואולי גם לרדת את הכמה קילו שעליתי בחודשים האחרונים כי חורף:(( [בלי]
ובחזרה לנימה יותר אופטימית,
בפוסט של היום אשים תמונות של כלמיני דברים חדשים שקניתי וגם שנטע הביאה לי במתנה מיפן, וגם תמונות מהמפגשון שהיה ביומשישי שעבר:)

OK so I didn't post here in a while cause of so many things I had to do at school and at workT_T
the next 2 weeks are gonna be the last weeks of the semester so it's gonna be hard but I'll do my best to finish the semester with a little bit of dignity [I hope:|]. BUT I'm happy that lately it's been a little warmer outside and maybe soon I could wear nice cloths for school and hopefully lose the weight I put on like every winter><
So today I'll post about the little meet up I had with Innu and Mayu and post some new stuff I bought and got^^


אז קודם כל המפגשון~
ביומשישי בבוקר נסעתי לעזריאלי ונפגשתי עם מאיו ועם אינו:>
הסתובבנו בקניון וקנינו קצת דברים ואני קניתי כלמיני מתנות וגם דברים שאמא ביקשה ממניXD

Last week I met Innu & Mayu in TelAviv^^ 
We went to the mall and looked at some shopd and of course bought some stuff [I bought mostly presentsXD] 

שלושתנוD:
Me, Innu & Mayu

האאוטפיט שלבשתי למפגש, בהשראת האאוטפיטס היותר קאז'ואליים של הימנה~

My outfit was inspired by Himena's casual coordinates that I love so much♥

Knit ... Local shop in Kfar Silver
Skirt ... FOREVER21
Pumps ... Yumetenbo
Choker ... Paris Kids

POINT!

POINT!

POINT!...

ובגלל שהיה ממש קר, גם מעיל ומחממי אוזנייםXD

Coat ... 'Cactus' in Allenby
Ear muffs & Bag ... TOPTEN
MyMelo doll ... Present from Japan

והאיפור באותו יום~ עם שפתון ורוד של רבלון

My makeup- With REVLON pink lipstick♥


אני ומאיו פגשנו בH&M את ליזה המתוקה^^
When we met cutie Liza at H&M

שותות קפה [ושוקו!>:O] בארומהD:
And we finished with drinking coffee and hot chocolate^^


היה ממש כיף ואני אוהב אתכם ילדים.
וצריך לעשות מתישהו מפגש עם נעליים שטוחות כי ננקעתי עד השורש שלי מהעקבים הורודים של יומטנבוP:

It was really fun and we all agreed that we have to do a so-heels-meetupXD Those Yumetenbo heels killed me [I ordered M cause L might be too big but those are a little small so.. next time I'll try the L size><]





ולדברים חדשים!
הסריג שלבשתי באאוטפיט למפגש~
הסריג הזה הוא ממש מציאה! קניתי אותו כשהלכתי עם חתולי ואמא של חתולי למרכז קניון בכפר סילבר.
זה סריג אנגורה כזה והוא עלה 20 ש"ח!
ראיתי שיש כאלה גם באיזו חנות במדרחוב בירושלים וגם שם זה ממש זול, 30 ש"ח או פחות.

The white Angora knit that I wore at the meet up~ 

חולצה שקניתי בשישי בFOREVER21, אחרי שראיתי אותה כבר מתישהו וזכרתי אותה, ולמזלי עוד נשאר.
זאת חולצה כזאת ממש בייסיק בשבילי כי היא הולכת הכי טוב עם חצאיות בגזרה גבוהה שאני ממש אוהבת ללבוש, ובסגנון רומה גיארו, וכל החולצות שיש לי בסגנון הזה הן עם שרוול קצר, אז אני שמחה שמצאתי אותה^^ היא עלתה 80 ש"ח.

The shirt I bought at the meet up at FOREVER21 and I'm happy I found, cause I always need this style of shirts, They go really well in sweet Roma style with high waist bottoms^^

מגפיים בסגנון UGG בצבע שחור שחיפשתי מלאא זמן!
ממש רציתי כאלה שחורות קצרות כי בכל מקום יש רק גבוהות ויש לי כבר חומות גבוהות. קניתי את אלה ברנואר ב50 ש"ח בלבד! יש שם בשלושה צבעים- חום, בז' ושחור. יש את אותן הנעליים גם בTFS ב50 ש"ח אז שווה ללכת זה ממש משתלם!

חגורה שקניתי כבר מזמן בתחנה המרכזית בת"א ועלתה משו כמו 10-15 ש"ח ואני ממש אוהבת אותה בגלל הפנינים^^

בסופ"ש אמא מצאה אצלה במגירה גרביונים שקיבלנו בפוקובוקורו של Doll Kiss כשהיינו בטוקיו בפעם האחרונהXD היא נתנה לי אותם כי היא לא משתמשת והם מושלמים ומחממים ואני לובשת אותם ברגע זהP:

My mom found those tights we got in the Doll Kiss fukubukuro we bought in 109 two years agoXDDD


והמתנה שנטע קנתה לי ביפן! [מתנות בעצםP:]
קודם כל זה הגיע בצורה הכי מושלמת בעולם~

And this is the presents that Nettan brought me from Japan^^!
They came in those cute Sanrio bags:>

ובפנים היו:

מכנס של מיי מלודי!33> 
My Melody pajama pants♥ SOOOOOOOOO adorable!

הצ'וקר המושלם הזה מParis Kids
Adorable Paris Kids choker


המסקרה לגבות שהיא הביאה לי גם פעם שעברה מיפן ואני מתה עליה היא מעולה!
Eyebrow mascara that Nettan bought for me the last time she was in Japan and I really liked, so she bought another one:DD

אלי דול עם בגד בצפר מושלם וורוד!! אני מאוהבת בה וכבר הלבשתי אותה והצבתי לתצוגה בחדריXD
[לנטע יש את אותה הבובה אז אנחנו תאומיםD:]
Ellie chan doll with pink seifuku♥ now we have twin dolls^^

וגם!!!!!!!!!!
הממוריאל מוק של אגהא שיצא בקריסמס!!! אין יותר!!!!!!!!!!!!!!!
אגהא נסגר בשנה שעברה יחד עם עוד מגזינים מושלמים של גיארו, והשנה הם הוציאו מן מגזין שמאגד בתוכו המון דברים מושלמים כמו מדריכים לאיפור ושיער מכל השנים שאגהא קיים [2006-2013 זה היה?], קצת על החיים של הדוגמניות היום, וכלמיני דברים מושלמים נוספים;0;
רק הפריע לי ששיזוקה מוטו נעדרה לחלוטין מהמגזין אני לא מבינה למה:( היא הרי הכי בולטת בעולם אין שום סיכוי שזה מקרי.



The Ageha memorial MOOK that came out for Christmas!!!!!!*___*
I was so happy and I love it so much and was so excited to have another Ageha after I thought I will never doT___T I love Ageha:<<< But I was only a little upset since for some reason the left Shizuka Muto out of the MOOK and I don't know why:(


KiraKira and perfect cover♥

וגם כמיטב המסורת, ברושורים של הברנדים המושלמים שאני הכי אוהבD: בפעם שעברה זה היה של אנק ושל מארס, והפעם היו גם של מישל מקרון ושל ראדי^^

And also she brought me brochures of some of my favorite brands- Rady and Michell Macaron♥

וממתקייייייים!!^^
פוקי תות, מרשמלו בצורת אפרוחים שאני לא אוכל בחיים כי זה כזה קאוואי, קיטקט תה ירוק וקונפייטו של קיקי ללה, והיה גם קיטקט רגיל שכבר אכלתי מזמןXD

Sweets!:DD

Thank you for the awesome presents Nettan!♥




וזהו זה לפוסט של היום.
כבר הכנתי את החלק השני של הפוסט השראה לאאוטפיטס חורף ואני צריכה לפרסם אותו בקרוב:>
בפוסט הבא אספר גם על המפגש עם אן ונטאן, ואשים עוד כמה דברים חדשים שקניתי^^

So that's it for today. I'm at my parents house cause I have to go to my doctor tomorrow, Then I'll go back to Jerusalem:( I'm afraid of the next two weeksT_T

I already made the next part of the winter inspiration post and also in the next post I'll put pics of more stuff that I got from Innu and Moe and some stuff I bought^^
I really hope everyone that went to the gyaru meeting in Frankfurt had fun, I really wish I could be there too^^ looking forward to see blog posts about it:3

Have a lovely week!
שבוע טוב לכולם!♥


Love,

Georgie 

3 件のコメント:

  1. ילד חתיךךך אתה הכי מושלם בחיים האלו אני מת פה עוד שניהT_T
    בכיתי מצחוק כשאיזכרת שוקוXDזה חזק ממני,מצטערת~~
    כל הדברים מושלמים ממש תתחדש על הכל ומחכה למפגש הבא!♡
    אוהב המונים♡♡♡

    返信削除
  2. עם הכל!!!
    השיער שלך נראה ורוד מתמיד וזה מקסים(: את מתכננת לקנות צבע בסוף?
    לא ידעתי שאת אוספת פליירים של מותגים, אוכל לאסוף לך גם!

    返信削除
  3. Aaah you are so so pretty! *_*
    I really like that floral skirt on you~ And those Sanrio bags are so adorable!

    返信削除