2016年11月1日火曜日

Cheap Monday בשש!



זה ממש מוזר לכתוב בעברית אחרי מיליון שנהXD
מאז הבלוג שלי בישראבלוג אני לא זוכרת שעשיתי פוסט בבלוג הזה בעברית... וזה כבר...... שנתיים? משו כזה~
זה כ"כ הרבה יותר קל להתבטא בעברית ww

בכל מקרה!
הסיבה שאני עושה את הפוסט הזה בעברית היא שהתוכן לא יהיה רלוונטי למי שלא גר בישראל~ רציתי לספר לכם על מותג שנמכר בחנות שאני עובדת בה~

Cheap Monday

אין לי ספק שהרבה אנשים כבר מכירים, אני אישית הכרתי עוד לפני שהגעתי לחנות, אבל לא ידעתי שהוא נמכר בעוד מקום מלבד בכלמיני מקומות יקרים בתל אביב. אז מסתבר שאצלנו!

רק להבהיר, החנות שאני עובדת בה נמצאת בירושלים במרכז העיר, ברחוב הלל, והיא נקראת "שש". יש 3 חנויות של שש בירושלים [חנות מקורית, עודפים ושש נעליים], החנות שאני עובדת בה היא החנות המקורית, כלומר הראשונה, והשאר מוכרות חלק מהדברים שיש אצלנו אבל יותר נעליים ואקססוריז.
שש זאת חנות ירושלמית ממש ממש ותיקה ויש בה המוני בגדים במלא סגנונות ובטווח מחירים ממש שווה. אפשר למצוא דברים יקרים של מעצבים ישראלים ואפשר למצוא גם דברים יותר זולים וממש שווים מיובאים. מגיעה המון סחורה וכל הזמן יש דברים חדשיםXD 
הסיבה שאני חופרת על החנות היא בעיקר בגלל שבכל 3 שנות מגוריי בירושלים [קצת יותר] אני עושה פה קניות ואני מאוד אוהבת את המציאות שיש במרכז העיר, אבל שש היא חנות שהדברים בה הם חד משמעית יותר איכותיים. אם יוצא לכן להגיע לירושלים, בואו לבקר אותי בחנות! אני כמעט כל יום שםXD 

בכל מקרה! אז מה שרציתי לספר עליו בפוסט הזה זה שאנחנו מוכרים מותג סקנדינבי בשם Cheap Monday שיש לו בגדים מש מגניבים והם נמכרים אצלנו במחירים ממש שווים~!
יש גם דברים יותר יקרים אבל סוודרים ב129 וחצאיות ב99 זה ממש שווה!


הנה אאוטפיט רנדומלי שלי לחנות עם טוט בג של צ'יפ מנדיי~

חולצה...TNT
חצאית...FOREVER21
נעליים...שינג'וקו אלטה
גרביים...DollKiss
צ'וקר...Spinns

אוהבת אותו מאוד מאודD:

קשקושיםםםםםם


הסטנד של צ'יפ מנדיי-

 הבגדים שלהם איכותיים ברמות ומגניבים כאלה~ הרבה שחור ואפור אבל גם צבע פה ושם, ובעיקר ממש מגניב!
אם תהיתן אם הם יכולים להתאים לגיארו התשובה היא כמובןD:
הרוב יכולים להתאים לרוקו גיארו אבל לא רק. 

סמפלים של סוודים במחירים מוזלים!
'

אחד הפריטים האהובים עליי כמובן, כי זה אוברולXD

טישירטס עם הסמל השווה שלהם

סוויטשירטים חמודים


שמלת טריקו

והפריט האהוב עליי כרגע- סוויטשירט צהוב שחור מושלם ב129 ש"ח!

יש גם את גרסת המיני סוויטשירט שלו ב99 ש"ח XD

יש עוד המוני פריטים כמובן וכל הזמן מגיעים עוד ועוד.
גם הג'ינסים של צ'יפ מנדיי מעולים, באופן אישי אני לא לובשת כל כך סקיני אז אני לא רוכשת לעצמי [XD] אבל מנסיונן של שאר המוכרות שדווקא רכשו ועוד לקוחות מרוצים אני יודעת שהם שווים ממש!
אז~
אם מישהו מכיר את המותג ואוהב תדעו שאצלנו אפשר למצוא מבחר ובמחירים שווים!D: ומי שלא הכיר עד עכשיו- הגיע הזמן!
^^

בקיצור- מחפשים בגדים מגניבים בירושלים?
קפצו לבקר!

-

"שש" - רחוב הלל 6, ירושלים

-

נתראה!D:

GeorgiePiyo

0 件のコメント:

コメントを投稿