2017年3月19日日曜日

עידכון בוקר: אאוטפיט ומציאות ממקסטוק



בוקר טוב!


היום אני נוסעת להורים שלי לפני הטיסה, מה שאומר שאני אמורה להיות כבר ארוזה ומוכנה, אבל נחשו מה?
האמת שאני יחסית בסדר אבל יש כמה דברים שעוד לא קניתי ואני צריכה ללכת לסדר את הציפורניים עוד שעה וחציD:
מצד שני- אני מחכה לחבילה שאמורה להגיע ב9. מה עושים??
בינתיים אעדכן את הבלוג.


אז אתמול נופר באה לירושלים והלכתי איתה ועם עומר לבראנץ' בקפה בצלאל איפה שחתולי עובד.
האאוטפיט הראשון השנה עם נעליים פתוחות- הידד!


שמלה...Disney
ז'קט...Emily The Strange
כפכפים...TFS


עוד דבר רציתי להראות כאן זה זה:


המראה החדשה שלי MAXסטוק! והיא עלתה...
50 ש"ח!O:

זה מחיר ממש ממש אבל ממש שווה בשביל מראה כזאת בגודל כזה.
אמנם סחבתי אותה כל הדרך הבייתה על גבי והיה נורא, אבל בכל זאת היה שווה.
היא ממש גבוהה ואפשר לראות שיש לה מאחורה מן מעמן כזה כך שלא צריך לתלות אותה.

כבר הספקתי לקשט אותה בסגנון אלוהה האהוב עלייXD


אני קניתי אותה בסניף על רחוב יפו בירושלים אבל אני מניחה שיש אותה בעוד סניפים [יש רק בצבע הזה], רוצו לקנות! 50 ש"ח!!!



ודבר אחרון לפני שאלך להתארגן- אאוטפיט מהעבודה ביום שישי:



קרדיגן...חנות של סבים על רחוב אלנבי בת"א
שורט ג'ינס
מעיל...Bye Bye
חולצה עם עניבה...FOREVER21
מגפיים...ZARA



וזהו זה, עכשיו באמת נראה לי שכדאי שאני אזוז!
אני אמורה איכשהו להגיע לרופא ב14:00 ואני תוהה איך זה יקרה אם יש לי תור לציפורניים ב10:00 והרופא בעיר אחרת

יהיה בסדר.

שיהיה לכולם יום מקסים ושבוע מצויין!


GeorgiePiyo


0 件のコメント:

コメントを投稿