2017年3月17日金曜日

PiyoMinnie Date~ וציפורניים חדשות בערך!


סופסוף סופ"ש, והיום הייתה המשמרת האחרונה שלי לפני הטיסה!
אני עכשיו בבית וכבר עשיתי כביסה ואכלתי ויש לי זמן לנוח לפני שחתולי יבוא ונתחיל להכין ארוחת ערב.

אז בפוסט של היום רציתי לספר על הדייט שלי ושל מאיו בעזריאלי לפני כמה שבועות!
כמו שכבר אמרתי, זה היה מזמן אבל לא עידכנתי מיליון שנהT_T

אבל לפני כן, הציפורניים האחרונות שעשיתי!

AMEKAJI
3>


עכשיו כבר הורדתי אותן ואני צריכה להחליט איזה ציפורניים לעשות לפני יפן!!O:
אגב, השתמשתי במדבקות מיקי מאוס שקניתי בחנות הכל ב$ בדיזינגוף סנטר^^


אז הדייט עם מאיו!

נפגשנו אחר הצהריים אחרי שמאיו סיימה לעבוד~
לבשתי אאוטפיט בסגנון גיארו קיי אולדסקול שכזה.

Make
[עדשות מSolution-Lens, ריסים: Diamond Lash Beauty eye שני זוגות אחד על השניXD]
[הו והריסים התחתונים הם אוף ברנד מדונקי]

Hair~


סריג...שש
חצאית מכנסון...Lace Girl
מגפיים...Yumetenbo
מחממי אוזניים...מתנה מאחותי


PiyoMinnie!

הלכנו לבקר את נוי הקטן שעובד בללין בעזריאליD:

קטן!

וגם! זה היה בTwintail day ה2\2. עד כדי כך מזמןXD
אז עשיתי תמונת טווינטיילס לכבוד זהD:

והבאנו לנוי מיני דונאט כדי שיהיה שמח בעבודה!

אח"כ אני ומאיו ישבנו לקפה וכירסומים בארומהP:

When you get different gyaru vibes but you're still bff



וחוצמזה עוד אאוטפיט אחד שלבשתי כשהלכתי לצוף לערב ביטלסXD
צפינו במיליון מהאנתולוגיה של הביטלס והיינו יצורים, היה כיף.


ז'קט...יד שנייה
קרדיגן...FOX
חולצה משובצת...שוק בצלאל
ג'ינס...FOX
נעליים...off brand
תיק...WC
שרשרת...TOPTEN

והאיפור באותו יום~ עם עדשות חומות לשם שינויO:




וזהו זה לפוסט הנוכחי!
אני כל הזמן נזכרת בעוד דברים שאני צריכה לארוז. הצילו!
בסוף אני אקח את כל הבית ולא יהיה לי מקום לשומדבר שאקנה. בוז


אז שיהיה לכולם סופ"ש נעים!


GeorgiePiyo


0 件のコメント:

コメントを投稿