2017年3月20日月曜日

Suzu inspired outfit~ PiyoMinnie Date 2!



היי שוב!

סיימתי לעשות ציפורניים ועכשיו אני סתם משועממת, אז חשבתי לראות פרק של גירלס אבל בסוף אני עושה עוד פוסטXD

לפני כמה פוסטים סיפרתי על הדייט עזריאלי שלי ושל מאיו, אז הנה עוד אחדXD
נפגשנו שוב בקניון להסתובב ולאכול יחדיו~


קרדיגן...של אמא
חולצה...off brand אבל אני חושדת שהיא הייתה של shimamura
חצאית...KEDS
גרביונים...Gina
כובע...WC
אקססוריז...Alliexpress

Point of fashion~שרשרת מיקי שהזמנתי ב11.11 מאליאקספרס^^

ההשראה שלי לאאוטפיט הזה הייתה אגב סוזו [Suzuki Aya] שפעם בתקופה שהיא הייתה גיארו הייתה לובשת הרבה את שילוב הצבעים של כחול-שחור~




מתה על הסגנון הזה!
זה מאוד גיארו קיי, סוג של אמקאג'י משולב עם רוקו גיארו שמזכיר מאוד את הסגנון של המותג Gilfy.


והאיפור שלי באותו יום~ ריסים עליונים כרגיל Beauty Eye של Diamond Lash, ריסים תחתונים מדונקי, עדשות מSolution-Lens ושפתון ניוד של essence


בקניון ראיתי מישהו מצטלם בצורה יצורית במדרגות הנעות אז ביקשתי ממאיו לצלם אותי גם~


לבשתי גם את המעיל החדש שלי שקניתי בתחנה מרכזית בת"א ב100 ש"ח בלבד!

אני מתה על מעילים צבאיים, ועכשיו זה ממש באופנה אז יש מבחרD:
התלבטתי אם לקנות אחד בצבע חרדל כזה או את הקאמופלג' ובסוף קניתי את הקאמו למרות שיש לי אחד ירוק דומהXD
וזה המעיל שאני הולכת איתו הכי הרבה ללא ספק.


עוד משהו שקניתי בת' מרכזית-


מכנס פוטר שהפאץ' שלו פשוט קנה אותי. גם אמריקה וגם ניקו צ'אן? וגם עלה 20 שקל?
Shut up and take my money

באותו יום עם מאיו בקניון קניתי גם כפכפים פלאפיים בTFS שעלו לי 80 ש"ח!

בא לי כאלה בעוד מיליון צבעים, ויש עכשיו בכל מקום [ראיתי ברנואר, קסטרו, סקופ, ובחנויות של פרחות בירושליםXD]


מאיו הילד וארוחת ילדים במקדונלדס

ואני שתיתי מילקשייק שוקוD:

כשישבנו להטעין את הטלפונים ועשינו לייבים באינסטגרםXD

PiyoMinnie!



אני הכי מתרגשת בעולם שמחר בלילה הטיסה.

כמו שאמרתי כבר עשיתי ציפורניים וצבעתי את השיער, אבל כמובן שלא סיימתי לארוז. אני מרגישה שאני אורזת כבר שבועO:

הלוואי ולא אשכח כלום ושלא אקח יותר מידיי [פפפ]
ועכשיו אלך להכין לי את הספל קפה ה577978 להיום.

ביי בינתיים!


GeorgiePiyo


0 件のコメント:

コメントを投稿