2017年3月16日木曜日

What I did today instead of the Senkura meetup...]:



היום היה יום די מתיש.
אתמול בלילה קצת אחרי שהלכתי לישון לחתול שלי ג'ורג' [בקיצור ג'ו] היה התקף של מן קוצר נשימה שכבר היה לו פעם אבל עבר לו. והפעם זה לא עבר.
כל הלילה הוא היה ככה ואני לא יכולתי לישון יותר מכמה דקות, כל רגע התעוררתי ובדקתי שהוא נושם, פחדתי ברמות><
בשש וחצי בבוקר כבר הייתי ערה לגמרי וחיכיתי שיהיה וטרינר שאוכל להתקשר אליו כי לג'ו אין וטרינר קבוע. בסוף התקשרתי לאיזה 5~6 וטרינרים ורק אחד יכול היה לקבל אותו בהתראה קצרה, למזלי זה היה אחד מומלץ [ד"ר יונתן כהן בירושלים, אם מישהו צריך!]
אז חתולי ואני שמתי את ג'ו בכלוב ולקחנו אותו לוטרינר שם היינו צריכים להשאיר אותו לכל היום ולבוא לקחת אותו בסביבות 6 וחצי, ובגלל שחתולי היה צריך ללכת לעבודה אני הייתי צריכה לוותר על המפגש של הסנקורה ולהישאר בכוננות ללכת להביא אותו:(
אני מתבאסת ממש שלא הייתי במפגש, במיוחד כי זה היה ה-10, אבל לא יכולתי לתת לג'ו להמשיך לסבול ככה והייתי חייבת לראות שהכל איתו בסדר.

עכשיו חזרנו מהוטרינר~ היה סיוט לנסוע באוטובוס עם הכלוב של ג'ו ובתוכו ג'ו הכבד, עם הפקקים וכמובן שלא היה מקום לשבת.
ג'ו לא הפסיק ליילל, חוצפן. נראה אותו סוחב אותי בקופסא כל הדרך הביתה בעמידה באוטובוס מפוצץ!>:[

בכל מקרה, לג'ו יש אסטמה.
הוא קיבל תרופה ועבר טישטוש וצילום ועכשיו הוא נח בבית ואני רגועה יותר.


בסופו של דבר, למרות שהיה ממש באסה לא ללכת למפגש, היה לי יום שלם להספיק המון דברים שלא היה לי זמן אליהם כל השבוע-שבועיים-נצח האחרונים.



מרגישה פרודוקטיבית.
וגם!
הלכתי לקנות כמה דברים שהייתי צריכה וגם דברים לקראת הטיסה, וכמובן שהתפתיתי לקנות מראת גוף ענקית במקסטוק כי היא עלתה רק 50 ש"ח, וכמובן שגם סחבתי אותה הבייתה ברגל כל הדרך.
כל גופי מת.

עכשיו אני וג'ו מחכים לחתולי שיחזור הבייתה, ומחר בבוקר המשמרת האחרונה שלי בחנות לפני הטיסהO:
איזה לחץ!! זה עוד שנייה!!


בשינוי נושא חד~

סופסוף קיבלתי את שארית ההזמנה שלי מאליאקספרס ב11.11


גומיות וסיכות ניקו צ'אן~Alliexpress
סט אמקאג'י צהוב~חנות זולה בתחנה מרכזית ירושלים [עלה 5 ש"ח]



צעיף דגל אמריקה וסט עגילים ושרשרת של מיקי מאוס~Alliexpress
סיכת מיקי שאקה~מתנה מנוי^^


וגם קניתי כלמיני חגורות צבעוניות כי כבר מזמן רציתי!
כל אחת עלתה 10 ש"ח נדמה לי, אולי 5?
גם מהחנות בת' מרכזית ירושלים.


ואאוטפיט אחד עם האקססוריז החדשים!

סריג...יד שנייה
חצאית...FOREVER21
נעליים...רח' יפו ירושלים
גרביים שחורים מקופלים
אקססוריז...Alliexpress


שורשים! הצילו!

ועכשיו אני אלך להתקלח כי כולי כואבת מהמסע המפרך עם ג'ו בקופסאת החוצפה.

להת'!

GeorgiePiyo

 

1 件のコメント:

  1. Awww I'm so glad he's feeling better! I hate it when my pets get sick :( They're like your own children!

    返信削除